Sapete chì l'alimentu liofilizzato da Thrive Life pò durà finu à 25 anni, mentre era sempre tastatu è essendu nutritivu cum'è quandu era prima fattu? Dunque, hè una opzione preferita per a cucina interna è esterna. Eppuru, sapè cumu reidratà u vostru pastu liofilizzato Thrive Life currettamente hè essenziale se vulete ottene u massimu.. Quì, vi mustraremu cumu reidratà i vostri alimenti liofilizzati per avè una cena sana è satisfacente induve site in u mondu.
Cumu sceglite di reidratà i nostri cibi liofilizzati premium hè un fattore impurtante per ottene u megliu da u nostru pruduttu. Questu hè duvuta à u fattu chì e tecniche ottimali per a reidratazione di l'alimenti liofilizzati Thrive Life sò diffirenti di quelli usati per altri pasti..
Senza dubbitu, L'obiettivu di Thrive Life hè di suddisfà i nostri clienti cù un pruduttu superiore. Per assicurà a più alta qualità in tutta a so interazzione cù u nostru pruduttu, avemu ancu assicuratevi di esse quì per elli quandu sò pronti à usà di novu dopu u almacenamentu. Per un risultatu gustoso, tuttu ciò chì ci vole hè uni pochi di linee guida utili stampate nantu à u spinu di i nostri pacchetti.
Eccu alcuni di i cunsiglii da cunsiderà quandu si reidratate:
L'umidità deve esse rimbursata.
A reidratazione di l'alimenti liofilizzati implica, in poche parole, riintroduce u liquidu à u pruduttu in modu chì pò turnà à a so cunsistenza antica. Ùn ci hè micca una regula dura è veloce nantu à ciò chì custituisce "acqua".” sempre chì u pastu hè reidratatu. U prucessu di liofilamentu produce picculi pori o buchi in tuttu l'alimentu seccu induve u liquidu hè drenatu., hè per quessa chì l'alimentu diventa seccu è crumbly. Per via di questu, a struttura di l'alimentu è u valore nutrizionale sò mantinuti durante a preparazione è u almacenamentu.
Quandu rejuvenate cù liquidi cum'è brodi o succhi, certi alimenti sò capaci di assorbe più gustu è parenu freschi cum'è novi. Ci hè assai spaziu per pruvà qualcosa di novu.
Hè bisognu di a quantità giusta di umidità
Sicondu, ricordate di reidratà cù a quantità ghjusta d'acqua. Sta caratteristica hè assai specifica di l'alimentu.
L'acqua eccessiva di l'alimentu liofilizatu hè un errore cumuni chì pò annullà parechji effetti pusitivi di manghjà stu tipu di alimentu.. In un pizzicu, pudete aduprà abbastanza acqua per furmà una "piscina” à u fondu di un cuntainer (solu assicuratevi di agite ogni pocu minuti). Tenite in mente chì u pollulu è u persciu pò avè bisognu di più acqua chì l'altri pranzi liofilizzati. Aghjunghjendu a quantità ghjusta d'acqua rende u pastu pronta per cunsumà quasi istantaneamente.
Ci hè bisognu di micca umidità?
L'alimenti liofilizzati sò usati in certe situazione quandu ùn anu micca bisognu di rejuvenate. Una situazione in quale questu pò esse utile hè quandu un pasticcere vole spicce i so dessert cù un gustu è culore inespettatu.. L'aggiunta di polveri di frutti liofilizzati à ricette altrimenti basi aiuta à esaltà i so culori attraenti è i sapori ricchi.. Tuttavia, U polu di fruttu rejuvened ùn pò micca esse sprinkled artfully nantu à una torta di furmagliu o altra superficia comestible.
I polveri liofilizzati sò facilmente assorbiti da sustanzi densi cum'è frostings è ponu ancu migliurà a so struttura.. Da l'altra parte, troppu acqua pò esse aghjuntu durante a reidratazione, turnendu a sustanza in un slop soupy.
L'acqua deve esse bollita prima di esse usata per reidratà l'alimenti liofilizzati?
A cosa più impurtante chì avete bisognu quandu reidratate l'alimentu liofilatu hè l'acqua potabile pulita. Aduprà acqua fogera ùn hè micca necessariu, ma pò accelerà u prucessu di reidratazione di i pasti liofilizzati, è assicura ancu chì l'acqua aduprata hè sempre sicura per cunsumà dopu avè rinfriscatu un pocu.
Cumu reidratà u vostru pastu liofilizzato
Avà chì avete a vostra acqua è i vostri cucchiai, eccu cumu si preparanu u vostru pastu liofilizzato Thrive Life:
Per fà a mossa di l'alimentu più simplice, appiattite u saccu sipandu i so cantoni di fondu. Strappate a cima di u saccu è pigliate i sacchetti. Fate usu di u zipper di u saccu di novu per chjude. Per impediscenu chì l'ingredienti secchi s'agglutinanu, dà u saccu un brevi scuzzulate. Preparate a quantità necessaria d'acqua fogera cù una di e trè misure sopra citate. Quandu l'acqua hè calda, pour in u saccu è mischjà u pastu liofilatu bè cù una cucchiara. Eliminate l'aria da a sacchetta è resellate. Dopu à dece à quindici minuti, caccià u pastu da u saccu è mischjà cù una cucchiara, aghjunghje acqua calda extra se necessariu. Avete appena finitu di preparà l'ultimu platu di u pastu Thrive Life. Prufittate!
Siccomu i sacchetti di Thrive Life chì avemu digià, facenu un grande travagliu di priservà a freschezza di i nostri alimenti, simu felici di avè scupertu un metudu per riciclà. A sicurezza di l'alimentariu è a vita di conservazione di i nostri pasti Thrive Life eranu in cunflittu cù i nostri sforzi per riduce l'effettu ambientale di i nostri sacchetti.. Stu pianu ci tira fora di quellu ligame mentre ci permette di mantene aduprà e sacchetti chì avemu digià familiarizatu.
I pasti Thrive Life sò pensati per esse faciuli di preparà è di trasportu, è s'è vo avete uni pochi di piatti, Puderia esse cunsulazione di sapè chì riceverete a stessa cosa ogni volta chì preparate per una vacanza. Ancu se i pasti sò cunsistenti, e persone sò esseri strani è maravigghiusi chì trovanu modi per mette u so propiu spinu unicu ancu in i travaglii più basi; per certi, a necessità di cumminà è manghjà diversi pasti liofilizzati Thrive Life ùn hè micca eccezzioni à sta regula. Hè questu qualcosa chì pruvate?